onsdag den 22. juli 2015

En ny start

Denne sommerferie har blandt andet betydet tid til at få ryddet op i mit arbejdsværelse. Jeg må advare om stærke billeder!

Jeg er så heldig at have et helt rum for mig selv i vores høje, lyse kælder. Det har i flere år været indrettet til syværelse, og jeg har lavet mange fine projekter hernede. På det seneste har jeg dog ikke syet ret meget, og mine interesser har rykket sig fra stof, tråd og målebånd til papir, stempler og bøger.  

Og efterhånden så der sådan ud i mit arbejdsrum! 

Det kræver faktisk lidt mod at lægge disse forfærdelige billeder på bloggen, men måske gør jeg det for at vise, at man virkelig kan rydde op og smide ud, hvis man vil. Hvis du gerne selv vil i gang, kan jeg anbefale dig at læse bogen: "The Life-Changing Magic of Tidying Up" af Marie Kondo. 

Ah, nu er her rart at være! 

Og bordet er ryddet, så jeg kan komme i gang med nye projekter.

A few days of my summer vacation have been spent on tidying my work space in our basement. I've read the inspiring book: "The Life-Changing Magic of Tidying Up" af Marie Kondo and it really got me started.

I used to do a lot of sewing in my room and all was set up for that, but now my interests have changed, and I need a room for carving and printing and making all kinds of paper crafting. It's here and I'm so pleased with the result.

4 kommentarer:

  1. sådan ser mit krea-rum også ud! Jeg synes det er forfriskende at se fotos der viser virkeligheden, i stedet for idylliserede, kunstige opsætninger der kun giver dårlig samvittighed og mindreværdsfornemmelser.

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt, at du også viser før-billeder, vi har jo alle sådan nogen steder, hvor rodet bare hober sig op. Hvor er det bare blevet flot og indbydende, det er da virkelig en oprydning, der vil noget:-)

    SvarSlet
  3. Sikken en forvandling :) nu er der for alvor plads til kreativ leg igen :)

    SvarSlet
  4. Sådan har mit kreaværelse også set ud. Mere end en gang faktisk :-) så rydder jeg op lige som dig og ja, det er enskøn fornemmelse
    KH Christina

    SvarSlet